Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin - Golfpiste.com

8.10.–15.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][8]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluRannekulma aukeaa liian aikaisinRe: Rannekulma aukeaa liian aikaisin

#203731 Ilmoita asiaton viesti
ts

Golfinn kirjoitti: (15.12.2013 2:08:43)

Olet ihan oikeassa. Taas kerran meinaan tuo sun taysin luokaton ja tarpeeton meuhkaaminen, oman erinomaisuuden esilletuonti ja muiden haukkuminen on kieltamatta huvittavaa. Jopa saalittavaa, niin kun olen aikasemminkin sun tuotannosta sanonut.

.

Vo Jartsa rakas, eihän tuollaista ole tapahtununt, meille oikeille ammattilaisille nuo asiat ovat ihan triviaaleja. Se vaan näyttää erinomaisuudelta kun sitä sinun tasoltasi katsoo.

Ja mä olisin kans voinut vastata tohon kp:n kysymykseen suoraan, että ei ole, mutta vastasin yleisemmin tuohon lähipelin autuaaksi tekevään paskapuheeseen tai koko älyttömyyteen tuloskeskeisyydestä tuupparitasolla. Jos oikeesti kuvittelet sen perusteella minun olevan tällä kokemuksella tietämäön lajin tuloskeskeisyydestä kilpagolfissa, olet jopa tyhmempi kuin sinua lähellä olleet tahot ovat antaneet ymmärtää ja minkä kuvan myös täällä tehokkaasti luot.

Lisäksi teet totaalisen idioottimaisia päätelmiä tyyliin ’sulle on swingi kaikkki kaikessa’. Voisiko tuossa enempää harhaan astua ja typeryyttään osoittaa. Vastaus on: EI!.

Swingi vaan on työkalu joka tekee elämän pirun paljon helpommaksi kentällä. Sen tietyt periaatteet johtavat vakaampiin osumiin ja vähemmän vinoihin / sivukierteisiin lyönteihin ja thats it.. niinkun teilläpäin sanotaan. Sen jälkeen sen voi työntää sivuun ja alkaa rakentamaan peliä, joka työnä näissä arktisissa olosuhteissa on yhtä helvettiä, kun aikaa on vähän ja alustat suurimman osan vuotta mitä sattuu. Hassua että silti tuloksenin valmentajana ylittävät satakertaisesti omasi, tai tuhat, koska nollan kertoimellahan ei suurempaa lukua synny.

Idiootin viittaushan toki oli myös tuo lopun lausahdus tuloksiini eri tasolla. Miten joku voi olla niin saatanan tyhmä, että viitsii julkisesti puhua asiasta mistä ei ole mitään käsitystä. Sairasta on Jartsan touhua…