Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin - Golfpiste.com

8.10.–15.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][8]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluRannekulma aukeaa liian aikaisinRe: Rannekulma aukeaa liian aikaisin

#203640 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (11.12.2013 23:34:25)
Se vaan nyt on niin, että sun saavutukset valemtajana on täys nolla ja siksi ei ole mitään mitä tuoda esillekään. Ja silti kehtaat sanoa ettei mun näkemyksillä ole tän pelin kanssa mitään tekemistä ja kaiken kukkuraks et tiedä mun opetuksesta tai tekemisestä yhtään mitään… kuten et tästä pelistäkään sitten kun aletaan kovempiin karkeloihin mennä.

Eli missä sun paras valmennettava pelaa ja montako pelaajaa olet vienyt tuonne +3 händärin tienoille tai edes tehnyt valmentajana töitä sen tasoisten kanssa?

Tietysti jos omaan peliin on tolla tasolla tyytväinen eikä ole valmennettavia joiden pitää oppia asiat hyvin tekemään, niin silloinhan voi koko peliä tarkastella omasta tuupparinäkökulmastaan

ts kirjoitti:
Niin ja tämänkin vain ja ainoastaan omasta mielestäsi. Jostain syystä muilla on sinun kompetenssistasi vallan toinen kuva

Ala nyt Tapsa ihan oikeesti alennu juuri siihen mista itse meita muita nakitat… Mulla ei ole mitaan tietoa sun tekemisista/valmennuksesta, mutta silti sulla on hirveesti tietoa mun jutuista… Aha 😉

Mulle on toisaalta ihan yksi lysti mita Youtube/Forum koutsi on mun jutuista mielta. Sulle ma naita juttuja en ole koskaan tehnyt.

Kerrotko viela mitka oli ne sun saavutukset valmentajana? Kaksi hokkarit naulaan vetanytta ’ammattilaista’, yksi pubi-tourilla pelaava jannu, joka ei ole collegen jalkeen edistynyt yhtaan ja muutama pikkulasten mitali vahan kilpaillusta lajista? Jaiko jotain uupumaan?