Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin - Golfpiste.com

1.10.–8.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluRannekulma aukeaa liian aikaisinRe: Rannekulma aukeaa liian aikaisin

#203637 Ilmoita asiaton viesti
ts

Golfinn kirjoitti: (11.12.2013 23:15:09)
Hassua vaan kun kummallakaan osapuolella ei ole esittaa yhtaan (omaa) pelaajaa, joka olisi todellakin nailla opeilla ja nakemyksilla paassyt jonnekin. Sen takia se on enemmankin sanojen helinaa kun mitaan muuta.

Mitka mun saavutukset on?Aha, nyt paastaan taas hiekkalaatikon aareen. Tapsan lempipaikalle. Ensinnakin, ei niita tarvii eri palstoilla tuota niida hirveella haloolla esille, niin kun eraitten 😉 Onko saavutukset ne, etta vetaa ristiin rastiin keskustelupalstoilta toiselle puhumassa nippelitiedosta ja postaa Youtubeen toinen toistaan hassumpia videoita asioista milla ei golfin pelaamisen kanssa ole paljoakaan tekemista? Noh, niita ’saavutuksia’ mulla ei ole. Eika tule. Mutta jos saavutukset on keiden kanssa on tehty toita ja parannettu niiden pelia ja sita kautta saavutuksia, niin sovitaanko, etta kun sulla on YKSI pelaaja joka on pelannut major turnauksessa ja/tai yksi pelaaja joka on voittanut ykkostason golf-turnauksen (ET, LET, LPGA, PGA), niin vaihdetaan sitten kuulumisia niista (jossain muualla kun taalla). Siihen asti jatketaan tahan samaan malliin 😉

Se vaan nyt on niin, että sun saavutukset valemtajana on täys nolla ja siksi ei ole mitään mitä tuoda esillekään. Ja silti kehtaat sanoa ettei mun näkemyksillä ole tän pelin kanssa mitään tekemistä ja kaiken kukkuraks et tiedä mun opetuksesta tai tekemisestä yhtään mitään… kuten et tästä pelistäkään sitten kun aletaan kovempiin karkeloihin mennä.

Eli missä sun paras valmennettava pelaa ja montako pelaajaa olet vienyt tuonne +3 händärin tienoille tai edes tehnyt valmentajana töitä sen tasoisten kanssa?

Tietysti jos omaan peliin on tolla tasolla tyytväinen eikä ole valmennettavia joiden pitää oppia asiat hyvin tekemään, niin silloinhan voi koko peliä tarkastella omasta tuupparinäkökulmastaan