Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Rannekulma aukeaa liian aikaisin›Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin
ts kirjoitti: (11.12.2013 9:51:12)
Kuuma putteri kirjoitti: (11.12.2013 9:27:37)
Omalla tuupparitasollani en meinaa tuohon lähteä, koska toistettavuus, tarkkuus ja osuma on mulla jo muutenkin ihan /c:stä.
.’Eli kun asiat on pielessä kannattaa jatkaa samaan malliin?
No eipä tuo kovin vieras ajatusmaailma golfareille ole. Halutaan olla huonoja mukavasti.
Ei, vaan kuten kirjoitin jo edellä, ja tässä siis olen samaa mieltä kuin Jack Nicklaus.
Jos haluat kommentoida etkä vaan kettuilla, voinet vastata oletko seuraavasta samaa mieltä, vai et:
’Mun maalaisjärki sanoo että jos grippi löystyy huipulla, toistettavuus ja osuma tulisi vaikeammaksi. Mutta riippuu varmasti taitotasosta. Jos on riittävän taitava, vaikutusta ei ehkä ole.’
Siis oletko tästä samaa mieltä kuin minä ja Jack Nicklaus, vai oletko eri mieltä?
Vielä rautalangasta väännettynä että EN aio jatkaa samaan malliin, VAAN NÄIN:
KOSKA minulla toistettavuus, tarkkuus ja osuma on ihan /c:stä, SIKSI meinaan ainakin toistaiseksi pitää gripin samana koko backswingin ajan, ENKÄ rupea hakemaan lisävoimaa ainakaan tuolla tavalla että muuttaisin grippiä huipulla. SITTEN JOSKUS jos taitotasoni paranee riittäväksi (mitä ei tässä elämässä välttämättä tapahdu), saatan EHKÄ kokeilla lisävoiman hakemista grippiä löystyttämällä, VAIKKA mm. Jack Nicklaus kommentissa varoittaa että siinä ON OMAT VAARANSA.
Olen siinä vaiheessa että muuttelen ja kokeilen monia asioita koko ajan, mutta tätä gripin muuttamista backswingin huipulla EN aio kokeilla. Vaikka jopa ts suosittelisi.
En rupea neuvomaan ketään muuta tekemään tai olemaan tekemättä mitään, sehän on ts sun hommaasi ja siitä sulle maksetaan.