Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Rannekulma aukeaa liian aikaisin›Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin
Aprillipila kirjoitti: (4.12.2013 19:35:17)
Anteeksi, Google löysi kun lisäsi ehtoja ja selasi tarpeeksi. Tosin kun katsoon tosin linkin osoittaa tuonne konkurssiin menneen yrityksen sivuille.
Aprillipila nyt taistelee vähän tylsällä miekalla kuten tietämättömillä on tapana. Tokihan on helppo silmät kiinni huiskia minne sattuu, mutta se herättää enemmän huvituneisuutta kuin kiukkua, joka on tunne jota Aprilipila yrittää saada aikaan. ts ei edes vaivautunut korjaamaan virheitäsi, mutta toivottavasti hän ei pahastu jos minä sitä koitan.
4Dswing ei suinkaan ole koskaan mennyt konkurssiin. 4Dswing on tuotenimike. Ihan kuin sanoisit että Karhu-Bear on mennyt konkurssiin, jos Sinebrychoff kyykkää. Tai Thermisolin mennessä konkurssiin Styrox on konkurssissa.
4Dswingin oikeudet aikanaan omisti yritys nimeltään Basevision Oy. Tässä yrityksessä ts ei ollut millään lailla omistussuhteessa, toki oli mukana kehitystyössä asiantuntijana. Kuten moni muukin. Sittemmin Basevision meni konkurssiin. Konkurssipesältä sitten myöhemmin joku osti laitteet ja käyttöoikeuden tuotteeseen. Jos haluamme jotakin yhtälöstä päätellä, 13.3.2013 on rekisteröity yritys nimeltä 4DSwing Oy, jonka toimitusjohtajana häärii monelle tuttu kaveri. Hänen nimensä etukirjaimet on T ja S. Nämä ovat kaikki ihan julkista tietoa joista iso osa löytyy täältä golfpisteen forumiltakin ts:n itse kertomana.
Asiaan liittyy paljon muutakin, mutta en nyt ala niitä tähän listaamaan koska asia ei kuulu minulle. Ja sinulle vielä vähemmän. Konkurssit on aina ikäviä hommia, varsinkin kun kyse on sydämen asiasta. Konkurssiin jää aina kärsiviä osapuolia ja vaikka en heitä tunne, silti myötätuntoni on heidän puolellaan. Olen itse aikanaan tehnyt liikaa töitä, sairastunut ja sitä myöden päätynyt konkurssiin. Se voi pahimmillaan olla jopa elämän ja kuoleman paikka. Sellaista en toivo kenellekkään. Se oli aika paha paikka.
Mutta kuten nyt ehkä huomasit, teit itsesi aika hölmöksi kun paljastit että kova vouhkaamisesi ja esimerkkisi perustuu täydelliseen tietämättömyyteen. Näinhän esmierkiksi ts on jo sinulle sanonutkin. Myönnän toki että minunkin päätelmäni voivat olla joissakin asioissa hieman epätarkkoja, osin jopa virheellisiä, mutta pääpiirteittäin käsittääkseni homman ydin oli tässä..
Ja btw, datan liittäminen golfoptimizer laitteeseen ei ole mikään ts:n suuri paljastus, vaan täältä löytyy hakutoiminalla ketju aiheesta jo vuodelta 2009. Sen nimikin on GolfOptimizer -Data, että ei siitä hirveästi voi harhakäsityksiä vetää. Ja Googlehan tässä on loput hoitanut, että se niistä ts:n paljastuksista.