Re: PRON OIKEUS OPETTAA - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#444144 Ilmoita asiaton viesti
Nimetön

Kualeppi (ja miksei muutkin)

Voidaanko tehdä edes pieneksi hetkeksi sellainen pieni hypoteettinen oletus, että minun kuvaus tapahtumista on todellinen:

Tällöinhän tämä valvoja on sekä a) käyttäytynyt erittäin epäasiallisesti että b) ollut juridisesti väärässä.

Kysymys kuuluu, mikä on minun virheeni tässä tilanteessa?

Jatkokysymys:

Jos edelleen oletetaan, että kuvaus tapahtumista on oikea, niin voiko käsi sydämmellä monikaan sanoa, ettei ko. Tilanne omalle kohdalle sattuessa ärsyttäisi aika paljon? Ei kuitenkaan kukaan rangelle mene ehdoin tahdoin riitelemään, vaan hauskaa pitämään.

Esimerkki:

Jos esim. olet pysäköinyt autosi lakien ja asetuksien mukaan, ja sitten vaikkapa alueen isännöitsijä tulee hyvin meuhkaavasti huutamaan, että nyt siirrät autosi ja mikä sun nimi on, eikä suostu kuuntelemaan ollenkaan rauhallista selitystäsi asiasta, että autosi on aivan oikein parkkeerattu eikä häiritse ketään (oletus: auto on oikeasti oikein parkkeerattu)

Kuinka moni siirtäisi auton pois vain sen vuoksi, että isännöitsijä vastoin oikeuksiaan sitä vaatii ja käyttäytyy erittäin agressiivisesti ja asiattomasti.

Nostan vilpittömästi hattua kaikille, jotka joka tilanteessa pysyvät tyynen rauhallisena ja seesteisenä. Se on hienoa! Itse en tähän aina pysty.