26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#443970 Ilmoita asiaton viesti
TKJ

Huomaan, että aika moni forumin jäsen on perusteellisen suuttunut kaikkiin kirjoituksiini, ja suhtautuu niihin koko ajan hyvin provosoidusti/provosoivaksi.

Minä myönnän olleeni välillä hyökkäävä, ja varmasti ärsyttäväkin tämän ketjun aikana. Se, että en kertonut nimeäni valvojalle, ei ole maailman rakentavin suhtautuminen asiaan. Toisaalta metsä vastaa hyvin pitkälle kuten sinne huudetaan, niin tässäkin tapauksessa.

Lisäksi kovin vähälle huomiolle on jäänyt se, että itse asiassa tuolla valvojalla ei ollut oikeutta estää neuvomistani. Hän siis toimi paitsi asiakaspalveluun huonosti sopivalla asenteella, myös väärin.

Lisäksi monet seikat, joista huomautin täällä (mm. sananvapaus julkisilla paikoilla), leimattiin täysin idioottimaiseksi ja juridiikasta mitään ymmärtämättömäksi. Sivussa pelinopeuteni kyseenalaistettiin, minut leimattiin kentällä häiriköiväksi yökkäriksi ja paljon muuta. Aika moni noista kommenteista oli paljon epäkypsempää , kuin se, ettei kerro nimeään tilanteessa, jossa valvoja toimii väärin.

Nyt kun asia on saanut kuitenkin edes jonkinlaisen päätöksen, niin olisi varmaan hyvä, että itse kukin, minä mukaan lukien, malttaisi mielensä, ja olisi turhaan provosoimatta muita ja provosoitumatta itse.

Tämä keskustelu on sisältänyt paljon hyvää, ja monen näkökulma on avartunut. Sinänsä keskustelu on siis arvokasta. Mutta ehkä voimme jatkossa yrittää keskustella kaikki vähän sivistyneemmin.

Minun osaltani tämä case on nyt closed!