16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#443900 Ilmoita asiaton viesti

Haade kirjoitti: (28.2.2012 21:32:24)
Mesikämmen,

Kiitos viestistä, ja ihan rehellisesti hyvä homma, jos sait lisätyötä. Se ei ole minulta mitään pois, ja minusta on hienoa, että golf prot opettavat meitä, jotka haluavat lajissa kehittyä.

Minähän en vastaa kenenkään muun neuvomisesta, puhumattakaan niiden virheistä. Enkä edes yritä väittää, että itse osaisin opettaa kuten prot, koska sitä en todellakaan osaa.

Mutta sen verran svingiä on tullut tutkailtua ja pohdittua, että uskoisin itse pystyväni muutamia perusjuttuja kertomaan, joilla pääsee joku alkuun. Voi olla, että osa niistä on virheellisiä, mutta ei sekään maailman kamalin asia ole pelaajalle, joka ei tavoittele muuta kuin rentoa lämimistä ulkona.
Jos joku kuuntelee vieressä mun vinkkejä, niin en minä sille mitään voi. Saattepahan siitä uutta asiakaskuntaa, jos joku niin tekee 🙂

Ylipäätäänhän on aika vaaralllista kuunnella vierestä, vaikka prokin opettaisi, koska ainakin osa opetuksesta on kuitenkin henkilökohtaisiin virheliikkeisiin olevia korjauksia, eikä niiden geneerinen matkiminen ainakaan jonkun kolmannen svingiä paranna.

Toivon kaikille proille paljon työtä!

Viestini tarkoitus ei ollut kritisoida sinun eikä kenenkään muiden neuvomista, mikä minua ei sinäänsä kiinnosta pätkääkään. Tai muutenkaan neuvojen oikeellisuutta.
Tarkoitukseni oli vain tuoda esimerkki niistä lieveilmiöistä mihin tämä saattaa johtaa.
Tuplabogikin sai varmaan vastauksen omaan kannanottoonsa.