23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#443582 Ilmoita asiaton viesti
ts

tuplabogi kirjoitti: (26.2.2012 22:18:05)

ts kirjoitti: (26.2.2012 22:07:39)

Haade kirjoitti: (26.2.2012 22:01:18)
Sinun mukaasi ei siis ole eroa noilla rangeilla? Jos kerran näin on, niin mikset voit kokeillla tätä golfkentän rangella, jossa tässä on ollut puhe? Äläkä vie tätä jonnekin pieneen yksityiskoppiin.

Etkö todellakaan ymmärrä eroa? Voi raukkaa…. katsos kun tuollaista päätöstä ei varmaan monikaan yhtiö olisi halukas tekemään, eli eivät halua tuollaista kieltoa. Enkä halua minäkään. Mutta jos Hanna haluaa, se on hänen vallassaan aivan samoin ehdoin kuin minun pienen harjoituspaikkani ehdot ovat minun käsissäni. Omistamalleen rangelle kun saa laatia säännöt ihan itse. Isomman joukon omistamalle rangelle taas säännöt laatii tuo isompi joukko.

Tätähän tässä on koko ajan yritetty selittää,ettei tällaisia sopimuksia ole,eikä mitkään täysjärkiset yhtiöt tällaisia sopimuksia tee,että neuvominen kielletään.
Sinä oletkin koko ajan puhunut tästä kuutiosta ja pöllöheinästä..

Minä olen puhunut osakaskentstä.

Nythän kok asia sai ratkaisunsa.

En minä ole puhunut yhdestäkään paikasta tai voimassa olevista määräyksistä jossain. Kannattaisi ihan oikeesti lukea ja koittaa ymmärtää vaikka miten sattuis päähän moinen ponnistelu. Olen koko ajan puhunut oikeudesta tuota valtaa käyttää, en siitä missä sitä mitenkin käytetään.

Minä tosin olen käynyt sellaisillakin kentillä, joista varmasti tulee lähtö jos vähänkin neuvomisen näköistä touhua esiintyy eikä sitä kehotuksesta lopeta. Sinun tietämättömyytesi sellaisten olemassaolosta ei tee siitä mahdotonta. Meillä tosin ymmärrettävästi tuoltain osin kokemuspohjassa hieman saattaa olla eroja.