9.4.–16.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][9]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#443361 Ilmoita asiaton viesti

Perustuuppari kirjoitti: (8.3.2011 10:24:28)

Yhä edelleen argumentoin, että tämä koko keskustelu on typerä ja asiaa lähestytään kummallisesta näkökulmasta.

-> hienosti suhtaudut muiden mielipiteisiin

Tässä on kyseessä LIIKEPAIKAN valinta, joka on yksi elinkeinotoiminnan harjoittajan tekemistä päätöksistä . Lähtökohtaisesti tässä on kyse elinkeinotoiminnan harjoittajan oikeuksista – EI ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan kuluttajan oikeuksista.

Minustakin olisi mukavaa, mikäli lähinnä kotiani oleva elintarvikekauppa olisi K-market eikä Siwa, mutta liikepaikan on itselleen hankkinut Siwa-ketjun kauppias. Tähän minulla ei ole nokan kopauttamista, niin mukavaa kuin minusta olisikin, että myös K-kauppias voisi myydä minulle Pirkka tonnikalapakkauksia samalta luukulta.

-> Mopo taas karkaa. Ensinnäkään noi ranget eivät ole useimmiten tai ainakaan kokonaan pro:lle vuokrattuja tai hoitoon annettuja. Itse väittäisin että tavallisin tilanne on se että prolle on joitain dedikoituja alueita tai lyöntipaikkoja jotka myös on merkitty näillä ’tauluilla’. Mikä onkin ok, ja riippuen kentästä pro on jopa voinut itsekin osallitua näiden ’omien’ paikkojensa rakennuskustannuksiin. Ei näille ’propaikoille’ kukaan mitään bisnestä ole mennyt tekemään eikä ketjun aloituksessa esiinotetussa ongemassa ollut lainkaan tästä kysymys.

.