23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#443032 Ilmoita asiaton viesti
ts

piispanen kirjoitti: (6.3.2011 8:18:29)

ts kirjoitti: (6.3.2011 7:56:47)

fukke diise saisse kirjoitti: (6.3.2011 7:41:36)
[Nyt täytyy nähdä ero neuvojen antamisella ja opettamisella.

Ja sitten vielä noiden määritelmien pitäis olla kaikille ihmisille sama. Missä vaiheessa neuvominen muttuu opettamiseksi? Tai mikä ylipäätään on noiden kahden asian ero?

Kuten fukke toteaa,niin fiksu ihminen ymmärtää opettamisen ja neuvomisen eron.
Sitten löytyy näitä vähemmän fiksuja ,jotka ei tätä eroa ymmärrä.

Niin se menee. Ja jokainen vielä omalla tavallaan eri tavoin, koska aika moni kokee tunnilla saaneensa Prolta hyviä neuvoja. Opettaessa usein seuvotaan tekemään jotain eli jaetaan neuvoja.
Oikeestaan Piispanen mun on nyt pakko sanoa sellainen juttu, että joka kerta kun itsesi fiksuudeltasi ja käytökseltäsi asetat yläpuolelleni, kuuluu maailamasta valtaisa naurunmetakka. Sinä voit itse päätellä mistä se johtuu, mutta yrittäessäsi lyödä minun otsaani jonkinlaisen leiman ja maineen, olet epäonnistunut täydellisesti ja bumerangina saanut sen omaan otsaasi moninkertaisella teholla. Se johtuu pitkälti myös siitä, että jokaisessa kiistassa missä isoon ääneen olet minua moittinut, oelt ollut aivan helvatin väärässä.

Tämän enempää en aio tähän aiheeseen palata ja saat purkatua ihan vapaasti vähemmän fiksuista ihmisitä jne. Joka kerta kun jonkun olet sellaiseksi leimannut, totuus on ollut oma ohut ymmärryksesi ja itetosi asiasta. Sellainen yksinkertaisuus…