Etusivu›Foorumit›Yleistä›PRON OIKEUS OPETTAA›Re: PRON OIKEUS OPETTAA
toni räikkönen kirjoitti: (6.3.2012 22:13:00)
ts kirjoitti: (6.3.2012 21:01:58)
toni räikkönen kirjoitti: (6.3.2012 18:24:17)
[. Ammattilainen eli PRO ei voi käsittääkseni toimia caddiena. Joten tämä free lancer pro ei voi sinua neuvoa/opettaa kenttänne rangella.Mistä näitä oikeen sikiää?
Muistatkos kuka oli Minnin cädinä hänen pelatessaan kaikkien aikojen alhaisimman majoreissa pelatun kierrostuloksen? Oi niitä aikoja….
Oliko Minni tuolloin amatööri vai Pro?
Olen käsittänyt että amatööri golfari ei voi pelata ammattilainen caddiena. Tässä ei myöskään käsittääkseni ollut alkujaankaan kyse mistään ammatilais golfarista muuten kuin sen free lancer pron osalta.
Jos asia kuitenkin on toisin niin olen pahoillani väärästä käsityksestäni.
Eikö olisi paljon fiksumpaa korjata asia kuin alkaa haukkumaan toisia. Mies on Pro mutta ei käyttäydy kuin Pro. Tai täytyy sanoa että olen saanut kuvan että olet pro mutta oletkohan oikeesti?
En minä ketään haukkunut pätkän vertaa. Ihmettelin vaan taas kerran mistä moisia ajatuksia ihmisten pariin leviää. Mitään tuollaista kun ei säänöistä löydy, paitsi joidenkin tiettyjen amatöörikisojen osalta ja siellä ne ovat kilpailumääräysksissä.
Ja kyllä Minni oli ihan ammattilainen pelatessaan tuossa Majorissa. Ja cädinä ammattilainen