Re: PRON OIKEUS OPETTAA - Golfpiste.com

17.6.–24.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][16]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#444399 Ilmoita asiaton viesti
ts

veltto kirjoitti: (4.3.2012 11:28:39)

Siina hapaiset muut!

Ystavallisin terveisin herra Virtanen

Täähän nyt oli herra Virtaselta varisn lennokas veto. Eiköhän se sentään ole niin, että olen täällä omilla mielipiteilläni enkä kenenkään muun, joten en voi ketään muuta häpäistäkään.

Toisaalta, ei välttämättä ole minun vikani jos vastaanottajan ymmärrys ei riitä laajempia kokonaisuuksia tai edes yksinkertaisia faktoja hahmottamaan. Kieltämättä hassulta tuntuu itsestäkin joutua niitä moneen kertaan selittämään.

Eikun perkules.. hidasälyinen kun olen, niin nythän vasta ymmärsin tuon lauseen oikean merkityksen. Häpäisen siis Haaden, tivaamalla häneltä vastausta kysymykseen johon hän ei voi vastata munaamatta itseään lopullisesti. Häpäisen ulkomaillen, tivaamalla pykäliä mutu väitteiden tueksi. Vuosien varrella olen häpäissyt monta muutakin eisttämällä pääasiassa ihan yksinkertaisia kysymyksiä, jotka saavat ihmiset huomaamaan että ovat hölmöilleet. Olen sitä tehnyt täällä reilut kymmenen vuotta ja valitettavasti en siitä varmaan koskaan pääse eroon, vaan jatkan ilekiden kysymysten esittämistä edelleen.