Re: Pallon siirto - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötPallon siirtoRe: Pallon siirto

#269696 Ilmoita asiaton viesti
ts

Sabane kirjoitti: (8.11.2014 14:38:00)
Meneekö sääntöjen mukaan oikein tämä keissi. Eräässä videossa pelaaja lyö pallon L-muotoiselle griinille, josta se valuu edessä olevaan vesiesteeseen. Tästä pelaaja droppaa pallon ylimenokohdan ja lipun linjan (meni yli L:n alaviivalta ja droppaa pystyviivalle) kohdalta forelle. Forella kuitenkin sprinkleri droppipaikassa, josta hän ottaa vapautuksen. Ainoa paikka vapautukselle on kuiteskin griini, joten hän droppaa griinille. Menikö tilanne sääntöjen mukaan?

Eipä mene, koska kiinteästä haitasta vapautuessa ei saa dropata griinille.