Re: Pallon pysäyttäminen ennen vesiestettä, R&A:n vastaus - Golfpiste.com

20.–27.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][25]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötEstetään pallon vieriminen vesiesteeseenRe: Pallon pysäyttäminen ennen vesiestettä, R&A:n vastaus

#277395 Ilmoita asiaton viesti
ts

KL kirjoitti: (18.12.2012 21:38:40)

ts kirjoitti: (18.12.2012 20:33:47)
Siis et vieläkään ymmärrä. Ei se mitään, siihen on totuttu. Hassua tuon deccarin kautta perustelu kun siinä kajotaan palloon joka ei ole edes pelissä.

Aijaa….

20-4. When Ball Dropped or Placed is in Play
If the player’s ball in play has been lifted, it is again in play when dropped
or placed.

Ei hätää, sinä varmaan löydät jonkun perustelun tätäkin sääntöä vastaan, siinä kun ei erikseen sanota, että ’vesiestedropin jälkeen kyseinen pudotettu pallo on pelissä, kun se on pudotettu’.

Tämä taitaa riittää tältä erää minun osaltani. Vastakkain tässä ovat R&A:n Rules Manager ynnä neljä varsin kokenutta golftuomaria ja sinun ylpeytesi. Upea vastakkainasettelu…

Niin se varmaan menee.. ja sen vuoksi myös itseensä osuneesta pallosta dropin aikana saa penalttia… eikun.. hmm.. voiskos tuo piru tarkottaa sitä että se on pelissä pysähtymisensä jälkeen.

Niin ja pyydä niiltä tuomareilta edelleen se vastaus tuohon A:n ja B:n kiistaan niin että sen voi tekstistä jostain kohti näyttää. Ei tuon pitäis olla noin vaikea ymmärtää.

ps. Kysyithän myös, että paljonko pallon täytyy olla ylittänyt esteen rajan että tuo on sallittua ja miten määritellään mainitsemasi että varmasti menee paikkaan josta sitä ei voi lyödä…