Re: Ongelmia tilapäisen veden kanssa - Golfpiste.com

2.–9.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][14]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötOngelmia tilapäisen veden kanssaRe: Ongelmia tilapäisen veden kanssa

#269348 Ilmoita asiaton viesti
ts

aakoo64 kirjoitti: (22.12.2014 10:48:47)

ts kirjoitti: (22.12.2014 9:48:51)
Toisekseen olisi ollut hyvä jos olisit koittanut pysyä aiheessa, etkä mennyt henkilökohtaisten solvausten tielle, siis kumpaakaan KL:ää tai minua kohtaan. Kerta ei ollut toki ensimmäinen, mutta saisi hiljalleen alkaa olemaan viimeinen. Kysymys tietysti kuuluu: tajusitko itse lainkaan tuohon syyllistyneesi?

On aivan pakko vielä puuttua tuohon väitteeseesi henkilökohtaisesta solvauksesta. On nimittäin kaksi aivan eri asiaa puuttua toisen tekemiseen kuin varsinaisesti mennä henkilökohtaisuuksiin. Minä en ole kertaakaan haukkunut sinunkaan henkilökohtaisia ominaisuuksiasi, pikemminkin päinvastoin
Ja aivan varmasti tulen tulevaisuudessakin kommentoimaan hölmöön käytökseen liittyen.

KL on muuten kaikkien muiden kanssa pysynyt hyvin asiallisella tasolla, mistäköhän se johtuu?

Pari hutia. Et siis todellakaan tajunnut menneesi henkilökohtaisuuksiin, joka on huolestuttavaa. Et edes vaikka se sinulle osoitettiin. Ihan sama mikä oma ajatuksesi siitä on, sitä se kuitenkin oli ja täysin poissa aiheesta, jossa muut ovat pysyneet.

Toisekseen sinulta puuttuu tietoa. Täältä poistettiin melkoinen nippu KL:n tappeluviestejä eräänä iltana ihan toisen tahon kanssa, kuten on tapahtunut aiemminkin.

Mutta toivottavasti löydät jatkossa hieman loogisuutta kirjoituksiisi, koska esim ’teillä on tapana’ on mitä suurimmassa määrin henkilökohtaisuuksiin menemistä.