Re: Old John Joseph - Golfpiste.com

27.9.–4.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][18]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötbägi outissa…Re: Old John Joseph

#294076 Ilmoita asiaton viesti
KL

Old John Joseph kirjoitti: (28.8.2007 12:27:17)
Decisionit 19 – 2/2 ja 19 – 2/3 näyttäisivät tukevan leftin tuomiota, vaikka niissä puhutaankin caddiestä. Molemmissa osutaan OB:ssä seisovaan caddieen ja tuloksena on 2 rankkua lyöntipelissä ja reiän menetys reikäpelissä. Jatkamistapa lyöntipelissä riippuu sitten siitä, onnko pallo jäänyt OB vai peliin.

Pieni tarkennus: 19-2/2, caddie seisoo in bounds eikä OB.

’A player’s ball accidentally strikes his caddie, who is standing in bounds, and the ball comes to rest out of bounds. What is the ruling? ’