Re: Oikean käden rooli - Golfpiste.com

5.11.–12.11. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][7]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitRe: Oikean käden rooli

#215561 Ilmoita asiaton viesti

Statisti kirjoitti: (20.11.2011 20:10:48)
On tullut seurattua tätä keskustelua eri ketjuissa varmaankin enemmän kuin lääkäri määrää. Näiden ketjujen lukemisessa harmittaa se, että seuraamiseen menee aikaa ja saavutettava hyöty ei ihan vastaa käytettyä aikaa.

Mietiskelin tuossa mikä olisi kamalinta kuultavaa näiden ketjujen puitteissa. En ole niinkään huolissani väärästä informaatiosta, koska luulen pystyväni sen oikean informaation poimimaan seasta.

Kauhukuvani olisi se, että näistä pääkeskustelijoista paljastuisi kollega. Eli kotiPRO yhdistyksen kaveri. Kaveri, joka on lukenut golfista saman verran kuin allekirjoittanut, mutta oma peli ei vain jostain syystä kehity.

Nyt pyyntö. Voisivatkohan pääesiintyjät päästää minut tästä pelosta. Eli kertokaahaan B, data ja ts, millä tasolla oma pelinne tällä hetkellä on? Ts on opettava pro, joten jos muillakin on saman tyylisiä oman pelin heikkoutta puolustavaa syytä, niin esiin vaan.

En haluasi olla tilanteessa jossa minua korkeampihändäri kertoo minulle mitä minun pitäisi tehdä. Tämä ei tarkoita, että oppimista ei olisi, mutta olisi hyvä tuokin asia tietää.

Haikailen B:ltä vielä vastausta uteluuni.

B kirjoittaa tavalla, josta on pääteltävissä, että alan kirjallisuuteen on perehdytty isolla kädellä. Itsekin olen kuten jossain toisessa viestissä kerroin kuluttanut aikaa kohtuullisen paljon golf nimiseen lajiin perehtymiseen. Minun mielipiteeni eivät ole muodostuneet niin ehdottomiksi kuin joidenkin muiden tänne kirjoittavien.

Kun ts ja data ovat jo kysymykseen vastanneet, niin vastaisitko sinäkin. ’Mikä mies?’