23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäNs. halpapelaaminenRe: Ns. halpapelaaminen

#419032 Ilmoita asiaton viesti
KL

Ulkomaille kirjoitti: (9.4.2013 17:02:10)

Satunnainen lenkkeilijä kirjoitti: (9.4.2013 16:59:13)

Ulkomaille kirjoitti: (9.4.2013 16:51:19)
. kun gf hinnat nostetaan joka paikassa tuohon ja ylemmäskin, sinne missä kuuluu niiden olla, ja lopetetaan siirrettävät oikeudet niin johan rupeaa henk koht pelikoikeus kiinnostamaan. hyvin yksinkertaista

No, kun olet kaikkien puolesta päätöksen tehnyt, hyvä tietää GF on siis joka kentällä nostettu heti toukokuusta lähtien, ja siirrettävät oikeudet lopetettu!

sepä oli YKSINKERTAISTA!

kerroin mitä PITÄISI tehdä, ja varmaan yhä usemmat kentät myös rupeavat toteuttamaan!

Niin, tässähän tämä ongelman ydin onkin. Osakeyhtiöt ovat tyytyväisiä niin kauan kuin kaikki osakkeet ovat maailmalla ja vastikkeet maksetaan ajallaan. Osakkaiden taloudellinen hyvinvointi ei tältä osin kiinnosta oy:tä pätkääkään, osakkaathan eivät vastikevelvollisuudestaan pääse irti ennen hautajaisia.

Itse olen osallistunut tähän keskusteluun ainoastaan osakkeiden haluttavuuden perspektiivistä. Valitettavasti kenttäyhtiöiden ja käyttämättömien osakkeiden päällä istuvien osakkaiden intressit eivät tältä osin osu lainkaan yksiin. Siispä koko kakku jää nk. tyhjän päälle, koska asioihin vaikuttamisen keinot yhtiöiden kokouksissa ovat paitsi rajalliset myös riippuvaiset osakkaiden aktiivisuudesta (lue: tyytymättömyysasteesta). Useimmat osakkaat normaaliyhtiössä kuitenkin käyttävät pelioikeutensa itse, jolloin tyhjän päällä istujat ovat vähemmistössä.

Niinpä en ole lainkaan toiveikas tilanteen muuttumisen suhteen, koska muutoksen puolesta puhujien joukko on verraten pieni vähemmistö. Jos se ei olisi pieni vähemmistö, asialle olisi jo tehty jotakin. Sarfvikissa ja Nordcenterissä enemmistö on ollut muutoksen puolella, mikä ei minua lainkaan ihmetytä ottaen huomioon ko. kentän osakkaiden varallisuuden verrattuna golfkansan niin keskiarvo- kuin mediaanivarallisuuteenkin. Raha puhuu ja köyhät ovat hiljaa.