13.5.–20.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
[11] | [8] |
Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Säännöt›Montako lyöntiä?›Re: Montako lyöntiä? – R&A:n vastaus
KL kirjoitti: (21.10.2010 8:33:02)
Nähdäkseni tuo R&A:n vastauksen loppuosa valaisee sitä kysymystä voiko pallon pelata hutilyönnillä reikään. Pelaajahan löi hudin pallosta, jonka hän oli laittanut liikkeelle sääntöjen vastaisesti. R&A:n mukaan palloa ei tässä tapauksessa ole pakko palauttaa takaisin paikoilleen, joten pallo siis katsotaan pelatuksi reikään sääntöjen mukaisesti.’However, failing to replace the ball under Rule 18-2b would result in a total penalty in stroke play of four strokes, in addition to the stroke made at the moving ball. He would have holed out in 7.’
Olihan tuohon vielä tarkennuksena syykin, että noin tulkitsi.