Re: Moderointi - Golfpiste.com

4.–11.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitRe: Moderointi

#414261 Ilmoita asiaton viesti

data kirjoitti: (23.7.2013 11:45:48)

glof kirjoitti: (23.7.2013 10:20:51)

KL kirjoitti: (22.7.2013 23:51:05)

ts kirjoitti: (22.7.2013 18:35:21)

Ballmarker kirjoitti: (22.7.2013 18:32:13)
[
Herrasmies ei noin sanoisikaan, vaan ehkä näin. ”Olen eri mieltä kanssasi, koska……..jne”, eli perusteluja.

t.

Noinhan se aina yleensä meneekin muutaman ensimmäisen vastauksen ajan. SItten kun ei uppoa perustelut ja vastaan tulee aivan älytöntä väitettä ja henkilökohtaisuuksia, niin sitten se kuuluisa vastapallo astuu peliin.

Miksi kummassa?

Viisas ihminen toteaa tuossa vaiheessa, ettei asiaan kannata enempää paukkuja laittaa ja vetäytyy keskustelusta.

Mikä saa ihmisen yrittämään toisen henkilön mielipiteen käännyttämistä henkilöön käyvin halveksuvin, vihamielisin ja loukkaavin sanakääntein, kun järkipuhe ei tehonnut?

Jos vertaat esim. Datan täysin virheellisiä ajatuksia golfswingistä tai opettamisesta, niin montako kertaa jaksaisit sääntöpalstalla asiallisesti vastata jos esitän että outista saa dropata? Vetäytyisitkö keskustelusta?
?

Tervetuloa noihin keskusteluihin mukaan perustelemaan tuo. Mä olen kovasti ts:kin kannustanut että kannattaisi alkaa kumoamaan mun väitteitäni, jos meinaa kyydissä pysyä. Tällainen sivusta huomauttelu on aika arvotonta puuhaa. Samoin oman ymmärtämättömyyden naamiointi laskelmoituun huonoon käytökseen kuuluu samaan ryhmään.

Löydät jo valmiit vastaukset ketjusta ’Lyönti täysin hukassa, miten takaisin elävien kirjoihin’ lukemalla ajatuksella viestit 15,17,20, jossa vastaukset on muitoiltu suurella ystävyydellä. Niihin ei lisättävää.

Mielenkiinnosta kysyn paljonko on tasoitukseksi ja alhaisin koskaan pelaamasi kierrostulos?