23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitRe: Mistä uusia golffareita ?

#451430 Ilmoita asiaton viesti

tiger100 kirjoitti: (19.11.2010 21:00:50)

ts kirjoitti: (19.11.2010 18:33:51)

tiger100 kirjoitti: (19.11.2010 18:28:58)
Miten kentät suhtautuvat ulkolaisiin pelaajiin tasoituksella 36, sillä monessa maassa HCP 36 on ensimmäinen tasoitus green cardin suorittamisen jälkeen (vastaa siis meidän HCP54) Joissakin maissa aloitetaa jopa tasoituksella 28. Usein pelitaidot eivät todellakaan vastaa sitä mitä kortissa lukee. Kannattaisiko liittyä jonkun ulkolaisen seuran jäseneksi. Onnistuu varmaankin aika helposti. Näin päsee pelaamaan kentälle kuin kentälle. Vai pääseekö ?

Varmaan pääsee. Ja muutenkin kannattaa etsiä kaikki mahdolliset keinot päästäkseen kiertämään tuon tasoitusrajan. Se jos mikä kehittää pelaajana.

Ihan viimeiseksi konstiksi kannattaa sitten vasta miettiä sitä, että hieman harjoittelisi alussa aktiivisesti ja koittaisi oppia pelin alkeet. Mutta vasta sitten jos mitään muuta keinoa ei enää ole käytettävissä.

ts kirjoitti: (19.11.2010 18:33:51)

tiger100 kirjoitti: (19.11.2010 18:28:58)
Miten kentät suhtautuvat ulkolaisiin pelaajiin tasoituksella 36, sillä monessa maassa HCP 36 on ensimmäinen tasoitus green cardin suorittamisen jälkeen (vastaa siis meidän HCP54) Joissakin maissa aloitetaa jopa tasoituksella 28. Usein pelitaidot eivät todellakaan vastaa sitä mitä kortissa lukee. Kannattaisiko liittyä jonkun ulkolaisen seuran jäseneksi. Onnistuu varmaankin aika helposti. Näin päsee pelaamaan kentälle kuin kentälle. Vai pääseekö ?

Varmaan pääsee. Ja muutenkin kannattaa etsiä kaikki mahdolliset keinot päästäkseen kiertämään tuon tasoitusrajan. Se jos mikä kehittää pelaajana.

Ihan viimeiseksi konstiksi kannattaa sitten vasta miettiä sitä, että hieman harjoittelisi alussa aktiivisesti ja koittaisi oppia pelin alkeet. Mutta vasta sitten jos mitään muuta keinoa ei enää ole käytettävissä.

Täsmennän hieman. Jos minulla (HCP 12) on kaksi juuri green cardin suorittanutta vierasta, ulkomaalaisen kortissa lukee 36 ja suomalaisen vieraan 54. Ukomaanelävä pääsee pelaamaan ja suomalainen ei, vaikka molemmat aivan vasta-alkajia.

mun käösittääkseni se HCP 36 on osoittanut olevansa HCP 36 pelaaja, kun taas se suomalainen HCP54 ei ole päässyt edes sille tasolle koska tuo händäri on mitä on. Ja miksi ihmeessä täytyisi lähteä viemään HCP 54 millekään muulle kentälle. Mun vaimon händäri on 54 ja ei se sieltä tule alas ennekuin alkaa treenaamaan, se ei itse haluaisi missään nimessä lähteä muualle pelaamaan ja jos haluaisi niin sanoisin että ensin harjoitellaan kotikentällä.