Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Minean reverse release kateissa?›Re: Minean reverse release kateissa? ja parin muunkin
data kirjoitti: (4.8.2009 14:27:53)
Scoop kirjoitti: (4.8.2009 12:23:22)
data kirjoitti: (4.8.2009 11:56:53)
En todellakaan ole keskittynyt vain osumatutkimukseen, vaan tutkin tai selvitän lainalaisuudet aina kokonaisvaltaisesti. Sanotaanko, että kiinnitän suurta ja jopa ratkaisevaa huomiota sellaisiinkin tekijöihin, joista täällä ei ole koskaan ollut edes puhetta.Muutama esimerkki kenties? Ja lisäksi, millä tutkimuksellisin keinoin olet selvittänyt swingin lainalaisuudet (!) kokonaisvaltaisesti?
data kirjoitti: (4.8.2009 11:56:53)
Jos vaivautuisit hankkimaan perustiedot swingin teoriassaAnnapa lähde tai kaks.
Korjasin vain virheellistä käsitystä.
Mutta kerro minulle, mikä seikka mielestäsi olisi sellainen, joka motivoisi minua
noin yleensä näkemään vaivaa selostuksiin. Itse kun en oikein löydä. Onko se kenties se, että jälkeen päin saa lukea, että data ei koskaan perustele yhtään mitään. Vai se, että saa kuulla olevansa tollo. Vai mikähän se olisi?
Jos nyt aluksi näkisit vaikka saman verran vaivaa salaisuutesi avaamiseen kun näköjään jatkuvasti näet vastatessasi näihin viesteihin jossa sua pyydetään perustelemaan näkemyksiäsi. Ja samalla lopettaisit nämä sisällöttömät vastauksesi. Eikö se olisi 0-summapeliä sun ajankäytöllesi?
Ja kuten aiemmin jo todettu; moni ihan oikeasti on halukas kuulemaan näkemyksesi. Unohda ne mahdolliset dissaajat.