Etusivu›Foorumit›Yleistä›Meri-Teijon hinnoittelu›Re: Meri-Teijon hinnoittelu
jeps kirjoitti: (15.4.2009 9:54:31)
Näinhän markkinoiden palaute juuri toimii. Tässäkin tapauksessa jätin mieltäni askarruttavasta asiasta kirjoituksen palstalle ja ko. asiaa koskevan firman toimari sai viestin perille (samoin mainitussa golfpisteen tarjouksessa). Sanoisin, että palaute on nimenomaisesti annettu oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. Halusin tuoda asian julki ja herättää siitä keskustelua. Miksi olisin siis lähtenyt esim. soittamaan teille tai lähettämään sähköpostin. Mihin se olisi ajanut asiaa? Nyt näitä kirjoituksia on lukeneet sadat ihmiset ja informaatio toimintatavoistanne on levinnyt huomattavan laajalle. Näkisin, että teidän pitäisikin olla tyytyväisiä tästä tavasta levittää word-of-mouthia kentästänne ja toimintatavoistanne eikä antaa negatiivista palautetta palautteen antajalle.
…
Sille en voi mitään, että olette informoineet huonosti toimintatavoistanne ja rahoituskäytännöistänne kotisivuillanne (mikä käytännössä johti tähän palautteeseen). Olisikohan syytä selventää asiaa?
Jeps, juurikin näin. En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Yllätyksenä ei paatuneimmallekaan yritykselle liene se, että kuluttajat ilmaisevat mielipiteitään siellä, missä niillä on painoarvoa. Toisaalta myös yritykselle negatiivinen palaute tarjoaa erittäin arvokkaan itsetutkiskelun paikan – Sulomaisen kutkuttavan edullisesti. Ei kukaan täällä (tällä hetkellä) moiti muiden kenttien asiakaspalvelu- ja hinnoittelupolitiikkaa. Missä siis vika, meissä kirjoittajissa/kuluttajissa vai kenttien toimissa.

