Re: Matti ja Teppo III - Golfpiste.com

9.–16.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[18][29]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötMatti ja Teppo IIIRe: Matti ja Teppo III

#271688 Ilmoita asiaton viesti

Tasamaan tuuppari kirjoitti: (24.3.2014 9:45:52)

Sir Smokki kirjoitti: (23.3.2014 14:36:13)
Kysymys kuuluu – mitä toimikunta päätti ja millä perustein?

Toimikunta julisti vastapuolen korttiinsa kirjaaman tuloksen ihan oikeaksi,Matti&Teppo hävisivät lyönnillä.

Pojat löi outtiin ja pallo pitäisi pudottaa mahdollisimman läheltä sitä paikkaa, josta alkuperäinen pallo viimeksi pelattiin (27-1 b)

Pallo pudotettiin väärin, koska sitä ei yritetty pudottaa siihen kohtaan, mistä se oli arvioitu lyödyksi.

Ja säännön 20-6 mukaan väärin pudotetun pallon saa rangaistuksetta nostaa.

Kiitoksia keskustelunavauksesta. Perustelu on ymmärrettävä. Miten tulkitset tuon viittauksen sääntöön 20-5?