26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäMailanpään hidastuminenRe: Mailanpään hidastuminen

#448198 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (20.5.2011 11:05:59)

data kirjoitti: (20.5.2011 10:51:57)

Mitä näihin laitteisiin tulee niin aikalailla erilaisista ’vehkeistä’ on kysymys.
Minun ohjelmani on ensisijaisesti simulaatio-ohjelma, jossa tuolla mittauksella
on oikeastaan vain sivurooli.

.

Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta mistä ihmeestä se simulaatio rakennetaan, jos taustalla ei ole mitattua faktaa joka on riittävän tarkkaa?
Tuolla on esitetty sinulle muutama ihan asiallinen kysymys samasta aiheesta, johon et silloin kiireiltäsi ehtinyt vastaamaan. Toivottavasti (ja ilmeisesti) nyt on parempi tilanne tuon suhteen.

data kirjoitti: (20.5.2011 10:51:57)

Mielenkiinnolla odotan tietoa siitä, mitä sinä toisit.

Minä toisin sinne ihmisiä kuulemaan havainnoista golflyönnin tapahtumista. Todellisista nivelpisteiden liikkeistä hyvien pelaajien vs tuupparien välillä.

Saadaanko tuo tapahtuma järjestettyä kanssasi ja oletko valmis esittelemään siellä nimenomaan tätä golflyönnin tutkimiseen kehittämääsi laitteistoa?

Simulaatioille annetaan lähtöarvot lukuina. Luvut voivat perustua mittauksiin
tai ne voi melko vapaasti itse keksiä tai päättää. Tämä mahdollistaa nopean tavan
tutkia erilaisia tilanteita. Eli, jos kyseessä olisi osumasimulaatio, niin
yksi monista annettavista luvuista on esim. mailanpään nopeus. Lukuarvoina annetaan myös
tiedot mailan, varren ja pallon ominaisuuksista. Varren voi halutessaan mallintaa
profiilia myöten kokonaan itse ja testata sen jälkeen sitä vaikkapa osumasimulaatiossa.

Minulla ei ole takana monipäistä tukijoukkoa, joten tuollaisissa karnevaaleissa
joutuisin auttamatta altavastaajan rooliin. En nyt kuitenkaan kokonaan tyrmää ajatusta.
Täytyy laittaa harkintaan.