Re: Mailaa apuna käyttäen lyönnin suuntaaminen - Golfpiste.com

13.5.–20.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][7]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötMailaa apuna käyttäen lyönnin suuntaaminenRe: Mailaa apuna käyttäen lyönnin suuntaaminen

#285406 Ilmoita asiaton viesti
ts

Q: A player places a club on the ground parallel to the line of play to assist him in aligning his feet properly. Is this permissible?

A: Yes, provided the player removes the club before playing his stroke. Otherwise, a breach of Rule 8-2a would occur.

eli deccari 18-2a/1 tuon kertoo selkeästi sallituksi. Hirvee tapahan tuo on, mutta se ei tee siitä rangaistavaa.