16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäLyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?Re: Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

#414662 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (22.7.2013 21:38:48)

toveri kirjoitti: (22.7.2013 21:30:26)

ts kirjoitti: (22.7.2013 12:25:27)

toveri kirjoitti: (22.7.2013 12:14:32)

ts kirjoitti: (16.7.2013 11:51:11)

petsari kirjoitti: (16.7.2013 8:23:25)

Käsittääkseni olet valmentaja, siis oikea henkilö kertomaan aiheesta..

Miksi pelaaja tarvitsee enemmän kuin kymmenen sekuntia pallon lyömiseen tiiboxista tai tasaiselta väylältä?

Enhän mä sanonu pelaajan tarvitsevan. Totesin vaan, että ei siitä ongelmaakaan ole jos peli muuten on hanskassa. Sitten kun 100 lyönnin kierrosta pelaava alkaa käyttämään tuon minuutin aina, ollaan jo syvällä suossa.

10s on silti ryntäilyä ja tietty voi miettä mistä tuo aika alkaa. Itse kun usein laitan pallon ensin tiille ja alan vasta sitten esim valitsemaan mailaa ja käymään tilannetta muuten läpi, niin yli puoli minuuttia kuluu varsin rattoisasti.

Silti en muista juurikaan kierrosta jossa en olisi joutunut edellämenijöitä odottelemaan.

Jep jep

Niin?

Ja se lukutaito kunniaan…

Anteeks mutta tällä tarkoitat?

Sitä että tuo petsarin väite ja postaamasi lainaus eivät vaan lainkaan osuneet yhteen. Vähän sellaista ip-lehtien tyyliä, että sopivasti sanoja muuttaen saadaan kohujuttua aikaiseksi aivan mitättömästä asiasta. Koitetaan siis saada ihan tavallinen ja toimiva asia näyttämään aivan joltain muulta, tai sitten ei vaan ole ymmärretty koko asiaa.

’Usein’ ei ole sama kuin ’aina’

Mailavalinnan aloittaminen ei ole lainkaan sama kuin lähteä hakemaan mailaa bägistä.

Sori vaan tuli varmaan lainattua tekstiä vähän väärin. Itse en vain pidä sellaisesta tavasta, pistetään pallo tiille sitten mietitään mailaa ja muut odottavat tätä toimenpidettä.