Re: kun ei vaan pysty droppaamaan sääntöjen mukaan - Golfpiste.com

2.–9.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][14]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötkun ei vaan pysty droppaamaan sääntöjen mukaanRe: kun ei vaan pysty droppaamaan sääntöjen mukaan

#272098 Ilmoita asiaton viesti
PG

Q8 kirjoitti: (21.2.2014 15:58:38)
Jos pallo pudotetaan tieten tahtoan 1,5 mailanmitan päähän edellisestä paikasta en näe mitään väliä vieriikö pallo 1 cm vai 100 cm. Pudotuspaikka on mielestäni väärä.

Pudotuspaikka on tuossa ilman muuta väärä. Mutta jos pallo vierii sieltä paikkaan, josta alkuperäinen pallo lyötiin, ajaako tähän asiaan liittyvä sääntö yli sen mitä säännössä 27-1 sanotaan?: “Except as otherwise provided in the Rules, if a player makes a stroke at a ball from the spot at which the original ball was last played, he is deemed to have proceeded under penalty of stroke and distance.”