9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [14] | [19] |
| Kilpailua | Suomalaista |
piispanen kirjoitti: (30.1.2009 16:40:48)
No näinhän minä oletinkin,että tämä kultakortti on vain osakkaalle,joka käyttää tätä omaa nimettyä pelioikeuttaan.
Syytinkiläinen on rajattu ulkopuolelle,niinkuin näissä ns. neljän aiemmissa perustetuista koalitioissa.Lohja + kolme muuta ja viimevuotinen Vanaja/Kytäjä.
Tuossa kuviossa ei osakkaiden yhdenvertaisesta kohtelusta voida enää puhua ja kuvittelisinkin, että mikäli joku lähtee kyseenalaistamaan tehdyn päätöksen oikeusteitse, niin hänen kanteellaan voisi olla menestymisenmahdollisuuksia.
