16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitRe: Kultakortti

#442236 Ilmoita asiaton viesti

isoveli kirjoitti: (29.12.2011 16:11:15)

Poodri Hoo kirjoitti: (29.12.2011 15:13:06)
Kultakortti on varmasti hyvä ratkaisu joillekin, mutta ymmärrän hyvin miksi esim. Keimola, Talma, Vuosaari, Peuramaa tai Master eivät ole mukana systeemissä. Kuluvan vuoden aikana niiden osakkeilla on ilmennyt edes jonkinlaista kysyntää (useampi ostoilmoitus). Jos ne olisivat Kultakortissa, niin niiden osakekauppa tyrehtyisi täysin, kun näiden halpisosakkeiden ostajat ryntäisivät kultakortteineen pelailemaan.

Ihan sikana täällä arvioidaan asiaa, jota ei selvästikään ole hiffattu. Väännetään vielä rautalankaa:
– Jos minulla on euro ja sinulla on euro ja me vaihdamme ne niin lopputuloshan on että meillä kummallakin on edelleen euro,
– Jos sinulla on idea ja minulla on idea ja me vaihdamme ne niin lopputuloksena on että meillä kummallakin on kaksi ideaa..

Ei yksi korttisysteemi mitään ratkaise,mutta onneksi löytyy ideanikkareita, jotka vievät asioita oikeaan suuntaan. Jarrumiehiä ja valittajia aina riittää!
Tämähän lienee ihan vapaaehtoinen valinta. Älkää nyt hyvät ihmiset vaan luottako mainittuihin ’pörssitietoihin’.

Jos mulla on Mersu ja sulla Lada ja me vaihdamme ne niin lopputuloshan on että meillä kummallakin on edelleen auto, eikö niin?