16.6.–23.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [11] | [20] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Kenttien Osakkaille tarjotut edut.›Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.
0,007 kirjoitti: (5.3.2011 22:49:33)
Miten arvioitte nämä, kelpaavatko nämä hyväksyttäviksi osakaseduiksi?
Jos vuokrapelioikeudella pelaava kuuluu tuohon etujoukkoon, niin kuullostaa hyvältä. Mutta ei taida kuulua?
