Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut. - Golfpiste.com

16.6.–23.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][20]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKenttien Osakkaille tarjotut edut.Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.

#445065 Ilmoita asiaton viesti

0,007 kirjoitti: (5.3.2011 22:49:33)

Miten arvioitte nämä, kelpaavatko nämä hyväksyttäviksi osakaseduiksi?

Jos vuokrapelioikeudella pelaava kuuluu tuohon etujoukkoon, niin kuullostaa hyvältä. Mutta ei taida kuulua?