Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut. - Golfpiste.com

10.6.–17.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKenttien Osakkaille tarjotut edut.Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.

#445245 Ilmoita asiaton viesti

Parti kirjoitti: (12.3.2011 21:14:10)

ts kirjoitti: (12.3.2011 20:56:25)
Tila luotiin hyväuskoisuudessa ja näin on käynyt.

Itse olen liian sarkastinen uskoakseni hyväuskoisuuteen. Luulen että jotkut yksilöt vetivät hyvät massit suomalaisen sinisimäisyydellä ja golf-huumalla. Jälkipyykki ja kustannukset kenttien ylläpidosta lankeaa meille tavantallaajille.

Tämä on yksi syy. Muutamien tosi ikävien, suoraan sanottuna gryndaushuijausten, johdosta monet aktiiviset golfharrastajat eivät edes uskalla sitoutua osakkuuteen. Ja, oikeassahan he tietysti ovat. Edelleenkin kannattaa tarkkaan selvittää minkälaisen yhtiön osakkuuteen voi turvallisesti sitoutua.

Tilanne korjautuu varmasti ajan myötä. Suurin osa golfyhtiöistä toimii nykyään taloudellisesti terveellä pohjalla sekä tarjoaa omistajilleen parhaat ja edullisimmat pelimahdollisuudet. Pelaavien osakkaiden etuja pitäisi kaikessa toiminnassa korostaa sillä se takaa parhaiten toiminnan jatkuvuuden. Sen myötä lisääntyy luottamus ja mahdollisuudet uusien kenttähankkeiden toteuttamiselle. Pelaajien itsensä rahoittamat siis osakkuuteen perustuvat golfkentät lienee tulevaisuudessa paras tapa saada tilaa jatkuvasti kasvavalle golfharrastukselle.