Etusivu›Foorumit›Yleistä›Kenttien Osakkaille tarjotut edut.›Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.
Parti kirjoitti: (12.3.2011 13:08:53)
Ballmarker kirjoitti: (12.3.2011 6:50:21)
Luulen joidenkin golfosakkeen omistajien kokevan ongelmaksi sen, että pelioikeuden vuokraajat saavat golfkentän käyttöön samanlaiset oikeudet kuin osakkeenomistajat pienemmillä vastuilla – ja joskus jopa hoitovastikkeen alittavalla hinnalla. Kun markkinatilanne joidenkin kenttien osalta on tällainen, osakkeiden myynti jälkimarkkinoilla vaikeutuu.
Minä pidän tätä ajatusmallia kovin vastenmielisenä. Osakkeita on kaupattu tietyillä ehdoilla ja nyt kun jotkut kokevat nämä ehdot itselleen taloudellisesti huonoiksi, niitä halutaan muuttaa. Ja vieläpä golf Oy:n ja kanssa-osakkaan etujen vastaisesti. Ja kaikki tämä vain oman hyvänolon pönkittämiseksi.
Hävettää olla osa tällaista selkään puukottavaa yhteisöä.
ottamatta nyt itse asiaan kantaa, mutta oikeastaan oleellistahan on se kokeeko enemmistö vai vähemmistö vallitsevan olotilan ei toivottavaksi.
kun kumminkin tuo Oy:n etuhan on loppupelissä kiinni siitä miten se omistajien toimesta määrittellään.
valitettaavaan on se että kaikkien käsitys toivottavasta tilasta ei ole yhtenevä, itse olen joskus myynyt muutaman osakkeen pois sen takia että oma näkemykseni on ollut ristiriidassa enemmistön näkemyksen suhteen, vaikka alunalkaen olen ostanut osuuden yhtiöstä jonka näkemys oli linjassa omani kanssa…. kanssaomistajat vain vaihtuvat pikkuhiljaa ja sen myötä myös yhtiön linja.
niin se elämä vaan menee, paitsi jos satuu omistamaan riittävän määrän osakkeita siihen että oma näkemys on yksiselitteisesti se mitä noudatetaan.