Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut. - Golfpiste.com

10.6.–17.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKenttien Osakkaille tarjotut edut.Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.

#445095 Ilmoita asiaton viesti

ristiveto kirjoitti: (6.3.2011 14:37:59)
Moni ihminen ei halua ostaa asuntoa vaan asuu mielummin vuokralla. Miksikö? Koska näkee sen olevan hänelle parempi vaihtoehto.
Vuokrapelioikeudella pelaava saa joka kaudelle pelioikeuden, ilman jäämisen riski on mitätön verrattuna riskeihin, joita osakkeen omistaminen tuo.

Juuri näin, eli kukin henkilökohtaisesti miettiköön näitä omistamisen tai vuokraamisen hyviä ja huonoja puolia ja päättäköön omalta kohdaltaan sopivimman vaihtoehdon. Hieno homma, kaikki voittajia.

Itse esimerkiksi mielummin olen omistavana osapuolena. Mielummin omistan sekä asuntoni että golfosakkeen kuin asun vuokralla ja vuokraan pelioikeuden. Näin ensinnäkin koska minulla on siihen mahdollisuus ja riittävästi varoja, mutta uskon näin myös voittavani taloudellisesti jo kohtuullisen lyhyelläkin aikavälillä ja ehkä vieläkin olennaisempaa on se että voin näin vaikuttaa siihen miten asun (ie. vuokrasopimusta ei sanota irti, voin toteuttaa remontointia & sisutusta miten huvittaa jne.) ja minulle on varmasti turvattu pelioikeus juuri siinä kenttäyhteisössä missä haluan, voin myös halutessani vaikuttaa yhteisön päätöksiin. Riskit ovat mielestäni kovin pieniä.

Mutta nämä ovat henkilökohtaisia asioita enkä mitenkään väheksy tai kritisoi vuokralaisia niin asukkaina kuin pelaajinakaan, nehän minun elämistäni pitkälle rahoittavatkin.