Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut. - Golfpiste.com

10.6.–17.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKenttien Osakkaille tarjotut edut.Re: Kenttien Osakkaille tarjotut edut.

#445087 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (6.3.2011 11:34:17)

haamu kirjoitti: (6.3.2011 11:18:40)

Eli edelleen varsinainen påintti on, miksi ihmeessä näitä vuokralaisen oikeuksia osakkaan kannattaisi ryhtyä rajoittamaan? Vääntäkää minulle rautalangasta. Sama kai se on pelaaville osakkaille esim. onko kenttä ruuhkainen omalla osakkeella pelaavien vai osakkailta jotka eivät itse pelaa pelioikeuden vuokranneiden vuoksi? Minulle ei mene jakeluun. Itse olen osakas, pelaaja ja pelioikeuksia myös vuokraava joten katson tilannetta kummaltakin kannalta.

Näistähän pitkin syksyä väännettiin kun pohdittiin mistä osakkeen omistamiselle saataisiin järkeä. Edelleen ollaan tuossa kahdessa ääripäässä tuon suhteen ja molemmat täysin oikeassa. Siksi se tuskin koskaan tulee ratkeamaan.

Niin taidettiin vääntää ja taisin itsekin osallistua. Ja olet oikeassa, eli mielipiteistähän tässä on kysymys. Olen kuitenkin perännyt tämän toisen mielipideryhmän ’edustajilta’ perusteita sinänsä täysin oikeutetulle mielipiteelleen, enkä muista sellaista noissa keskusteluissa nähneeni. Haluaisin ymmärtää tämän mielipiteen edustajia, mutta olen sen verran tyhmä että minulle pitää perustelu rautalangasta vääntää, tai ainakin edes jonkinlainen syy olisi mukava tietää. Ei muuten, mutta nämä pelaamissääntöasiat liittyen vuokralaisten/osakkaiden/jäsenten oikeuksiin ja sääntöjen päivitys ovat juuri nyt taas kerran ajankohtainen monessa kenttäyhtiössä.