Re: Kaivo repairilla-vapautuminen? - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][16]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötKaivo repairilla-vapautuminen?Re: Kaivo repairilla-vapautuminen?

#270208 Ilmoita asiaton viesti
ts

TP Combo kirjoitti: (8.9.2014 14:39:47)

Sinun mielipiteesi tiedetään,

minun mielestäni tämä pääsääntö 24-2 liittyy ko. deccariin 24-2b/10

tämä deccari siis käsittelee ’Obstruction in Ground Under Repair Interferes with Player’s Swing’

perusteluni siis:

molemmissa sääntönumero 24 sama

alakohta 2 myös sama

ja uskottava pelisuunta säännön 24.2 lopussa

ja sinun mielestäni pääsääntöön 24-2 ei liity ’Ei myöskään sitä, mihin pallo pomppasi dropin jälkeen, pudotettiinko pallo oikealla tavalla ym. Ei myöskään sitä, vapadutiinko repairille oikeaan paikkaan, koska se on totaalisen sivuseikka tuon kysymyksen valossa’

eli sinun mielestäsi pääsääntöön 24-2 ei millään tavalla liity deccari 24-2b/10

tai deccari 24-2b/10 ei millään tavalla liity pääsääntöön 24-2

Jotain yhteistä ts, ollaan aina eri mieltä, vai ollaanko siitäkin eri mieltä ollaanko eri mieltä….tv. toinen riidankylväjä, tai se ensimmäinen

Voi herra isä mitä sekoilua. Kyllä tuo deccari ja pääsääntö liittyvät kinnteästi toisiinsa. Tuo deccari kertoo, että haitasta saa vapautua droppaamalla pallonsa repairille, eli saman minkä perussääntökin toteaa.

TÄSSÄ CASESSA!!!!! ei ole tuotu esille mitään noita mitä sinä pyörittelet, vaan kysytty saako tuossa tilanteessa repairiin dropata. Vastaus on edelleen: KYLLÄ SAA.

Ja edelleenkään palloa ei saa potkia, eikä sitä saa tuossa tilanteessa tiiata, jos haluat lisää esimerkkejä siitä mitä muuta olisi voinut tapahtua.