Etusivu›Foorumit›Säännöt›Kaivo repairilla-vapautuminen?›Re: Kaivo repairilla-vapautuminen?
TP Combo kirjoitti: (5.9.2014 16:25:27)
Q8 kirjoitti: (5.9.2014 15:35:49)
TP Combo kirjoitti: (5.9.2014 14:52:17)
Ei löydykään deccaria, josta stanssista saisi vapautuksen GUR:ssa..?!Tuon deccarin kysymys ei ollut ’saako vapautusta lyöntiä haittaavasta haitasta GURissa?’ vaan hieman jotain muuta.
Ko. deccarin kysymys on nimenomaan juuri tuo ”saako vapautusta lyöntiä haittaavasta haitasta GURissa?
24-2b/10
Obstruction in Ground Under Repair Interferes with Player’s SwingQ.An immovable obstruction situated within an area defined as ground under repair interferes with the area of the player’s intended swing. May the player take relief from the obstruction under Rule 24-2b, drop his ball in the ground under repair and then have the option of playing the ball as it lies or proceeding under Rule 25-1b which provides relief from ground under repair?
Stanssista saa vapautuksen pääsäännön mukaan, kuten joku jo kommentoikin, rajoitukset vain jos kiinteä haitta sijaitsee vesiesteessä
Jos haluat lukea deccarin oikeasti näin ahtaasti, niin ok, kysymys sisältää kyllä paljon muutakin kuin pelkän svingin haitan. Sääntö itsessään on asiasta kuitenkin täysin selvä.

