Re: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

20.1.–27.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][3]
KilpailuaSuomalaista
#236499 Ilmoita asiaton viesti

Iso Helppo kirjoitti: (12.11.2008 16:25:42)

Rauski kirjoitti: (10.11.2008 19:38:48)
Normi on tuolla 235-250 noin, kun onnistuu, eikä se nyt mikään hirveän pitkä ole.

Mä jotenkin veikkaan ton svingin perusteella että 235:kin on vielä ERITTÄIN paljon yläkanttiin että pudota vaan ihan rohkeesti ne mitat sinne oikeelle tasolle =) Tosin kaikkihan tällä palstalla tuota samaa liioittelua tekee että ei siinä mitään uutta ole sinänsä… Jotkut aloittelijat saattavat vaan luulla todeksi ja turhaan huolestua omasta slaissistaan 😉

Kyllä mä ihan totta puhun, on sen verran paljon tullut duunissakin katsottua liitoittelua tietyissä asioissa että totuus joskus katoaa, se voi johtaa mun duunissa yllättävän kalliisin ratkaisuihin, joten edes siviilissä en näistä kerro vastoin totuutta. Ja eihän tuo mikään ’draiveri swingi’ ole vaan rauta kasilla sellainen tiputus lipulle, draiverilla haetaan vähän enemmän painetta siihen palloon:) Se miten mä sen teen niin en itsekään oikein tiedä, mutta junnukin alkoi vetelemään samanlaisia mittoja kun koitin kertoa sille sitä paineen hakemista, voi olla että kerroin jotain väärin, mutta pirun paljon paremmin se osaa sen toteuttaa ja väylälle. Eiköhän tuo ts niitä saloja kerro ensi
talvena, jos sellaista niissä on.