Re: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

20.1.–27.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][3]
KilpailuaSuomalaista
#236150 Ilmoita asiaton viesti

januz kirjoitti: (7.4.2008 15:51:26)

Rauski kirjoitti: (7.4.2008 15:31:00)
Januzille ehkä yksi amatöörin ohje, jos lantion liuku häiritsee, ei sitä muuten tuossa videossa ole läheskään niin paljoa kuin mitä olen talven aikana nähnyt yhdellä tyypillä. Koita kiinnittää vasemman jalan potkuun taaksepäin enemmän huomiota, vähän näyttäisi videon perusteella ettei se tee oikein mitään, menee vaan mukana eteenpäin-> lantio liukuu. Samalla kun siis oikea jalka potkaisee lantion oikeaa puolta kiertoon pitäisi vasemman potkaista vastaan jolloin lantion vasen puoli kiertää–> koko lantio kiertää kauniisti ilman liukua. ts osaa sen neuvoa paljon paremmin, sitä tässä talvella harjoiteltiin.

Vai amatöörin ohje… Kaveri yrittää laittaa ts:n ohjeet omiin nimiinsä. 😉

Mutta tuotapa juuri tässä yritetään. Se vain ei tule ihan yht’äkkiä tuo kierto kun on sen seitsemän vuotta liukunut… =(

En mä mikään ammattilainen ole ja lukihan siinä että ts osaa neuvoa paremmin.
Tuo toinen tyyppi josta mainitsin niin pystyy lantion kierron tekemään ihan oikein ilman mailaa, menee tosi hienosti, mutta auta armias kun pannaan maila käteen ja pallo eteen niin se ei tule millään, hirveetä slaidia lantiolla.

No itse kuitenkin pääsin jyvälle tuosta vasta neljännellä harjoitustunnilla ja sitä kautta että tein swingiä ilman palloa hidastetusti niin että tajusin koko ajan mitä teen ja missä järjestyksessä. Kokoajan vaan hieman nopeammin ja nopeammin niinkauan että tuntui hyvältä. Kun pallon laittoi eteen niin kaikki oli taas ihan miten sattui, mutta kyllä se tuolla tavalla lähti jotenkuten menemään loppujenlopuksi. Nyt on päästy parina päivänä rangelle ja kyllä siinä semmoiset 5-10 minuuttia menee ennenkuin saa taas tuon liikkeen aikaiseksi. Mitenköhän tuon kanssa käy kentällä, jos sen unohtaa lyöntien välillä, 5 minuuttia harkkaswingejä taitaa pelikavereille olla vähän liikaa:)