Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Jäsenten svingit›Re: Jäsenten svingit
Scoop kirjoitti: (11.2.2008 12:33:13)
En tarkoittanut, että se olisi tietoinen ajatus… Kehosi ja liikeratasi vain viestittävät sitä. Joka tapauksessa, väitän (ja itse asiassa tiedän olevani myös oikeassa :-)), ettei ole mahdollista vain yrittää jotain uutta ja olla samalla toimimatta jotakin vastaan, kun uuden etsiminen rakentuu vanhan varaan (’tee näin’ pitää sisällään osin myös ’älä tee näin’).
Aivan varmasti näin on ja kyllä, tiedostan että rotaation lisäämisen ja sen pitämisen swingin kantavana ajatuksena on tarkoitus vähentää tuota sivuliikettä. Ja aivan varmasti tuo huojuminen tuolla mielen sopukoissa pyörii, mutta aktiivisena ajatuksena on kuitenkin tehdä asioita oikein, jotta väärä tekeminen jäisi pois – tarkoituksena ei kuitenkaan ole vain rajoittaa tuota väärää tekemistä ja pitää ajatusta sen parissa.
Saakohan tuosta sepostuksestani mitään selvää?
Kyllä varmaan. Itsekin ymmärsin sen jo toisella lukemisella.
Scoop kirjoitti: (11.2.2008 12:33:13)
Nyt vain *näyttää* siltä, että vielä puuttuu aito usko siihen, että kierto tuottaisi sen voiman mitä lyöntiisi haet.
Täysin mahdollista. Pää uskoo tuon rotaation ajatuksen, mutta vanhat synnit painavat vielä muistissa kun noita vääriä asioita olen vuosikaudet opetellut. Työ on kesken.
Mika Hekkanen kirjoitti:
Valehtelisin jos väittäisin, että tämä tuntui paremmalta kuin miltä se näyttää. Kun se kerran ei edes tuntunut hyvältä eikä mukavalta. Ei sellaiselta, mihin pyrin mutta oikeaan suuntaan olen matkalla.Vanhat perisynnit tuossa yhä painavat, mutta eivät ole kuitenkaan yhtä silmiinpistäviä kuin ennen.