26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluJalkojen sivuttaisliike suunnanvaihdossa (Lateral Leg-Thrust)Re: Jalkojen sivuttaisliike suunnanvaihdossa (Lateral Leg-Thrust)

#200061 Ilmoita asiaton viesti
ts

Vasen pakki kirjoitti: (13.10.2014 22:14:21)

Hank

Huima on Hankin lantionkierto. Noissa 1:29-1:33 välissä olevissa freimeissä ainakin mun silmään näyttäisi lantio olevan paljon keskimääräistä enemmän auki. Mikä on korrelaatio lantion kierron ja etujalka painotteisuuden välillä? Mun käsittääkseni sen pitää olla aika vahva.

Mä en ihan päässy selvyyteen millaisen korrelaation näe tuossa ja miten mitattuna.

Yleisesti voi todeta, että lantion avoimuus on paljon riippuvainen siitä, paljonko etummainen lonkka on työntynyt nimenomaan kohteesta pois päin. Tähän liittyy myös se paineantureiden kautta luotu harha painonsiirrosta, joka todellakin näkyy piikkinä ennen osumaa. Tuo piikki kun syntyy etummaisen jalan ojentumisesta, ei siirtymisestä sen päälle. Siksi tiettyjen mittapisteiden sijainnin tarkastelu on parempi tapa tutkia painonsiirtoa kuin nuo anturit, jotka voivat antaa samankaltaisia tuloksia kahdesta täysin eri tapahtumasta.