Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Insinöörigolfia›Re: Insinöörigolfia
kebax kirjoitti: (22.7.2009 17:51:56)
bogeypro kirjoitti: (22.7.2009 16:51:02)
Kannattaa mielummin kokeilla siihen palloon katsomista, niin uppoaa putit paremmin, guaranteed!Mitäs informaatiota siitä pallosta löytyy? Niin no joo, voihan sitä tutkata että onko se pyöree ja minkälainen dimppelikuvio siinä on ja sensellaista juu. Ite kyl oon tykänny löytää parhaan informaatiotulvan kyttäämällä sitä reikää. Toki ennenkuin koitan tökätä sitä palloa. Usein vaan näkee ihmisiä jotka hakevat tuntumaa puttiin ja tiiraavat tiukasti siähen palloon. Meinaakohan että siihen on hankala osua ellei oikein tiukasti kato siihen palloon?
Tarkoitin lyöntihetkeä. Et varmaan itsekään katso reikään tai mailasi lapaan lyönnin aikana putatessasi 10 metristä puttia? Kyllä palloon katsominen saa lyönnissä kuin lyönnissä aikaan pirun paljon lisää osumatodennäköisyyttä. Tositarina!

