Re: Ihanteellinen tulorakenne 2015 –> - Golfpiste.com

9.–16.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[18][29]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäIhanteellinen tulorakenne 2015 –>Re: Ihanteellinen tulorakenne 2015 –>

#435264 Ilmoita asiaton viesti

Sabane kirjoitti: (5.1.2015 14:36:25)

Chip Greenside kirjoitti: (5.1.2015 14:23:37)

Mulla sensijaan on vahva epäilys, että aivan samoin kuin meilläkin vain ne joilla ei ole varaa hankkia omistusasuntoa, asuvat vuokralla siellä ’suuren meren takanakin’.

En nyt jaksa alkaa oppituntia pitämään, koska tämä ei kuulu aiheeseen. Vuokra-asuminen on vain taloudellisesti kannattavampaa kuin omistusasuminen, varallisuuden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.Tässä esimerkiksi reilun vuoden vanha arikkeli aiheesta. Tässä ei ole myöskään otettu huomioon sitoutuneita pääomia tai asunnon arvonnousua vs mihin muuhun olisit voinut sijoittaa.

Omalta kohdaltani voin ilmoittaa, että olen sinä aikana kun olen omistanut ne asunnot, joissa olen asunut, voittanut satoja tuhansia euroja ja lisäksi minulla on isohko velaton asunto omistuksessani, Tämä on laskettu vastaavankokoisten asuntojen vuokran ja yhtiövastikkeen erona kymmeniltä vuosilta. Tällä hetkelläkin tiedän tämän erotuksen olevan n. 1000€/kuukausi. Niin ja katsoin tämän tarjolla olevista vastaavankokoisista tarjollaolevista vuokra-asunnoista kotipaikkakunnallani. Tämä ei tietenkään kuulu tähän ketjuun, mutta kulurakenne on kyllä minulla tässä kohtaa ihan kohdallaan.