Re: Hyökkäys etikettiin - Golfpiste.com

10.6.–17.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäHyökkäys etikettiinRe: Hyökkäys etikettiin

#446173 Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (16.2.2011 21:54:59)

Noin maailmaa nähneeksi henkilöksi ajatuksesi pyörivät kovin suppealla radalla.

Ei ole kovin ihmeellistä tuo juutin kummastus, kun sitä ajattelee edes pikkaisen järjen kanssa. Jos siellä Tanskassa on täysin normaalia ja sallittua pelata farkuissa

Lisäisin siis että se, missä yhdessä pelattiin tanskalaisen kanssa, ei ollut tanskassa, vaan suuressa manner euroopan maassa.

Minusta ajatukseni eivät pyöri suppealla radalla. Kuten olen aiemminkin todennut, että minua ei häiritse jos joku farkuissa pelaa.

Haluaisin sinun lisäksi tietävän, että pukeudun aina erittäin etiketin mukaisesti ja varmasti sinunkin mielestä tyylikkäisiin asuihin. Se on oma tapani, mutta en katso pahalla jos jollain on jokin toinen tapa.

Otanpa esimerkin vielä tenniksestä, jota olit myös pelaillut ilmeisesti enemmänkin. Itse olen tenniksessä täysi aloittelija, ja tuskin sitä koskaan tulen edes aktiivisesti pelaamaan. Kaverini on kuitenkin aktiivipelaaja ja silloin tällöin pyytää minua mukaan esport centerrin pelailemaan.

Minulla ei ole erityistä tennis asua. Vaan laitan urheiluvaatteet, joissa voisin mennä esim punttisalille. En ole kokenut, että minulla olisi vielä tarvetta ruveta hankkimaan erityistä tennis asua. Kukaan ei myöskään esport centerissä ole kiinnittänyt huomiota asuuni, joka ehkä on ollut aktiivipelaajien asuista poikkeava.

Jos rupeaisin aktivisemmin pelaamaan tennistä, menisin varmuudella jossa vaiheessa hommaamaan sen alan pro shopista tarvittavat varusteet.

Samoin asia varmasti menisi golfissakin, vaikka mitään ohjeistusta ei olisi. Pelaa missä pelaat, ja ajan myötä jos rupeat varsinaiseksi aktiivipelaajaksi, ’oikeaksi golfariksi’, on myös luonnollista panostaa enemmän varusteisiin. Tarkoituksenmukaisuus ohjaa toimintaa lopulta.