23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGreenfee-hinnat ja taloustaantuma.Re: Greenfee-hinnat ja taloustaantuma.

#531740 Ilmoita asiaton viesti
ts

toveri kirjoitti: (18.7.2014 15:52:37)

ts kirjoitti: (18.7.2014 13:15:30)

Parti kirjoitti: (18.7.2014 12:47:16)

Nips kirjoitti: (18.7.2014 11:49:02)
ongelmana saattavat vielä olla yhtiöjärjestykseen leivottu ’osakkaiden vieraat puoleen hintaan’

Mä luulen: tämä ei ole yhtiöjärjestyksessä määritelty asia.
Mä tiedän: kukaan osakas ei näe tätä järjestelyä ongelmana. Vielä parempi olisi osakkaan vieraat ilmaiseksi.

Tästä aika liki samaa mieltä, tai sitten nimellisellä toimistomaksulla, mutta vain jos pystyvät tarjoamaan saman vastapalveluksen. Jaa mutta meillähän on jo kultakortti 😉

Tässä muuten pieni heitto niille joille sitoutumisen este on kiinnittyminen yhteen kenttään. Kovin ohuenn tietoon perustuu tuo ja osakkuus olisi teille kaikille edullisin ratkaisu. Parikymmentä kenttää pelattavissa periaatteessa vastikkeen hinnalla. Että se siitä yhden kentän tahkoamisesta

Tästä on mielestäni keskusteltu jo aiemmin palveleeko kultakortti muita kuin hevijuusereita?

No käy ostamassa vaikka halpa laskin ja naputtele sitä vähän aikaa. Edistyneempi osa ihmiskuntaa voi vaikka laatia taulukon aiheesta. Mutta älä toki kuvittele GF hintojen pysyvän nykytasolla kun tuota laskelmaa teet.

Toki myös sivistyneempi kansanosa osasi tuon tekstin lukea lähinnä vastineeksi heittoihin yhdellä kentällä pelaamissta. Kaikiltahan ei toki saa tuollaista ymmärrystä odottaa