16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][10]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGreenfee-hinnat ja taloustaantuma.Re: Greenfee-hinnat ja taloustaantuma.

#531511 Ilmoita asiaton viesti
ts

tepi62 kirjoitti: (8.7.2014 20:39:05)

Aprillipila kirjoitti: (8.7.2014 18:58:06)
Mieti ts hetki ennen kun alat hakkaamaan sitä näppistä..

Mielestäsi ylitarjontatilanteessa hinnan kaksin tain kolimkertaistaminen lisäisi kysyntää? Tuosta voisi antaa Taloustieteen Nobelin, niin vastoin yleisiä talousoppeja tuo on.

…. erillaisia tarjouksia jotta saavat kapasiteetin käyttöön ja osakkaat eivä kaikkea omasta pussistaan joudu maksamaan.

Suomalaisten kenttien ikäkin on sellainen että lähes jokaiseen tulisi investoida satojatuhansia tai miljoonia seuraavina vuosina ja lähivuosikymmeninä. Tämä takaa sen että tilanteeseen ei ole nyt eikä enää koskaan tule merkittäviä muutoksia.

saako naurahtaa..hahaha…vaikka mä en ole taitava lukija, niin mä luen ts komman iha eri tavalla…eihän siinä puhuta mistään ylitarjonnasta ja taloustiedekin on hiukan eri aloilla…
Olen just samaa mieltä TS:n kanssa…ja siis myös Lassin..ja muittenkin…oh hoh

No mutta et kai sä kuvittele ton aprillipellen ymmärtävän yhtään mitään muutakaan lukemaansa. Kyllä hänen puutuva älynsä on tullut toimestaan jo kymmeniä kertoja todistettua.

Ja aprillipilalle ihan itselleen voin sanoa, että aivan oikein, talousoppien mukaan toisen tuotteen hinnan nousu ohjaa kysyntää toiseen vaihtoehtoon. Tämä ei kai ole vuosikymmenten tai satojen kuluessa muuttunut mihinkään.