Re: Golflehden sääntöseikkailut - Golfpiste.com

20.–27.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][25]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötGolflehden sääntöseikkailutRe: Golflehden sääntöseikkailut

#281006 Ilmoita asiaton viesti

Q8 kirjoitti: (22.2.2012 6:50:36)

Bogey kirjoitti: (21.2.2012 23:39:04)
Deccarissa 27-2b/9 kuvataan samankaltainen tapaus. Siinä oletetaan että pelaaja laittaisi varapallon sille paikalle, mistä se nostettiin ja jatkaisi siitä peliä Sitten 7. lyönti lähtisi.

Eli onko tässä kyse siitä, että voiko varapallon nostamisen jälkeen lähteä takaisin ed. lyöntipaikalle jolloin menettää sekä matkan että lyönnin tai siis kuinka monta lyöntiä menetetään. Yksi lyönti on jo menetetty kun pallo nostettiin, menetetäänkö toinen lyönti kun palloa ei palauteta paikalleen vai voiko sen nostamisen ja siitä seuranneen rankun jälkeen viedä ilman rankkua takaisin lähtöpaikalle.

Lue se seuraavakin deccari, eikös siinä suoraan kuvata tuo tiille takaisin menemisen seuraus?

En nyt väittele loordeja vastaan, mutta ainakin näin aamutuimaan miettiessä on mielenkiintoista, että varapallo katsotaan tässä tilanteessa olleen pelissä oleva pallo. Ainakin rangaistusten kertyminen tuntuu liialliselta.

pelaaja teki toisenkin virheen, josta ei rangaista, mutta jonka vaikutus tulokseen on mahdollisesti ollut melkoinen..