Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Eurooppa Tourin karsinnat›Re: Eurooppa Tourin karsinnat
glof kirjoitti: (11.12.2012 18:23:25)
Rauski kirjoitti: (11.12.2012 12:46:32)
Mulla on vahvasti sellainen tunne, että pelaajat itse varsin hyvin tietävät tilanteensa ja suunnittelevat kilpailut ihan omista lähtökohdista. Turha siihen on muiden puuttua.Tämä on keskustelupalsta ja myös pelaajien päätöksistä voi keskustella!
Kuulisin Rauski mielelläni sinulta kommentin viestiin 336. ’Kuinka kauan pitää kilpailla, että osaa kilpailla? Minkä takia jokainen turnaus vie asioita eteenpäin? Mä tiedän lukuisia pelaajia, jotka ovat kilpailleet, mutta ei ne silti pärjää. Eikä ole tulleet paremmiksi pelaajiksi.’
Minäpä vastaan: Se on 74 kilpailua, joka on kaikilla sama. Tuon määrän kun saavuttaa niin osaa kilpailla. Kaikista tulee myöskin tuon kilpailumäärän jälkeen yhtä hyviä pelaajia ja kilpailijoita. Golfinpelaajat ovat kaikki varustettu samanlaisilla edellytyksillä, joten heille kaikille saman tason saavuttamiseksi riittää sama määrä harjoittelua ja kilpailemista samanlaisten tulosten saavuttamiseksi.