Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Eurooppa Tourin karsinnat›Re: Eurooppa Tourin karsinnat
Taika Rauta kirjoitti: (30.11.2012 22:29:54)
Kundit ovat tehneet tähän astisen menestyksen eteen hemmetin paljon töitä vuosien kuluessa. Mikkoa oon nähnyt moneen kertaan rangella joten mielikuva treenamisesta on ihan livenä. Miten voi wedkellä satasen lipun juureen olla noin vaivattoman näköistä? Eihän tolla heilautuksella pitäs lentää ku 50m? Tää tietenkin vain yksittäisenä esimerkkinä vaadittavista lyöntivalikoimista ja taidoista. Tällästen lyöntien saavuttamiseksi lahjakkuuden lisäksi vaaditaan älytön toistomäärä ja ihan vitunmoinen sinnikkyys! Hyvää kautta kummallekkin kaudelle 2013 ja siitä eteenpäin toivottaa:
Taikis
Juuri näin se on. Olen myös päässyt silloin tälloin näkemään Mikon harjoittelua..arvostan hänen tekemistään.
Luontainen lahjakkuus riittää vain siihen että pelaa hieman paremmin kuin kaverit. Ammattilaisten sarjoissa pärjää ja nousee huipulle vain ja ainoastaan silloin kun:
A) Tekee kaikki golfin osa-alueet oikein (dropista lähtien)
B) Harjoittelee golf’in kaikkia osa-alueita ja nousee niissä huipulle.
C) Kasvaa(harjoittelemalla) henkisesti niin vahvaksi että pystyy yleisön edessä pelaamaan kokonaisuudessaan paremmin kuin em. osa-alueiden summa yhteensä.
D) Nauttii harjoittelusta ja kaikenlaisista ’suorituksista jopa tempuista’ mitä golfpallolla ja mailalla voi tehdä.
E) Niin sanotusti: ’Palaa halusta’ esittää/näyttää osaamisensa mahdollisimman suurelle yleisölle
F) Uskoo aina itseensä eikä anna periksi.
Osaaminen ja henkinen vahvuus ratkaisee kaiken. Mutta, ne eivät tipahda kenellekään taivaasta. Täytyy vain harjoitella oikealla tavalla ja riittävästi. Uskoisin että kaverit ovat näin tehneetkin.
Voittaja on hän joka harjoittelee parhaiten, valmistautuu hyvin ja uskoo itseensä. Eikä siiinä tarvita edes tuuria, kisoja sekä mahdollisuuksia on paljon. Olen varma että nuoret suomalaiset tulevat pärjäämään mainiosti jatkossa.
Metsä on marjoja täynnä – Ne pitää vain käydä poimimassa.